مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 07:402019-12-30سياسي

غریو الله اکبر در استان سمنان/ مردم قومس«ولایتمداری» را مشق کردند


گردهمایی پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان در شهرها و نقاط مختلف دیار قومس هم زمان با سال روز حماسه 9 دی برگزار و یک روز تاریخی را بار دیگر در دیار عالمان رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تجمع مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان دیار سه هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم زمان با سالروز حماسه ملی 9 دی، صبح دوشنبه در حالی برگزار شد که حضور پرشور اقشار مختلف مردم ازجمله جوانان شور و حال وصف ناشدنی را به فضای شهرهای دیار قومس هدیه کرده بود.

مردم ولایتمدار مرکز استان سمنان با حضور در میدان امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و ولی فقیه هم زمان با سالروز حماسه 9 دی تجدید بیعت کردند گروه های مختلف مردمی با حضور در این مکان غریو الله اکبر و مرگ بر فتنه گر سر دادند.

قرار است تا دقایقی دیگر حجت الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جمع مردم سمنان سخن بگوید.

شاهرودی ها و دامغانی ها حماسه آفرینند شاهرودی ها هم خیابان 22 بهمن و مقابل اداره برق را وعده حضور پرشور در مراسم 9 دی قراردادند.

پیر و جوان زن و مرد از جای جای این شهرستان پهناور، مهد هزار و 100 شهید خود را به میدان امام خمینی (ره) شاهرود رساندند تا بار دیگر نشان دهند که پشتیبان ولایت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریو الله اکبر در استان سمنان/ مردم قومس«ولایتمداری» را مشق کردند

غریو الله اکبر در استان سمنان/ مردم قومس«ولایتمداری» را مشق کردند