مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:102019-12-30سياسي

مرگ دلفین 6 میلیاردی با ماهی تیغ دار


آلفای 6 میلیاردی مرد.

هنوز عکسی از جسدش منتشر نشده و خبری هم از صاحبش نیست.

مسؤولان برج میلاد هم علت مرگ این دلفین را نمی دانند اما یکی از کارشناسان مطلع علت مرگ آلفا را خوردن ماهی تیغ دار اعلام کرد نه نارسایی قلبی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه محیط زیست خبرگزاری فارس، سمیرا خباز:  در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مرگ یک دلفین و یک شیر دریایی در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد منتشر شد.

پیمانکار متهم است که این اخبار را از نهادهای نظارتی  از جمله محیط زیست و دامپزشکی و حتی مجموعه برج میلاد پنهان نگه داشته است، رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران ماجرای مرگ این  دلفین مشکوک دانسته و درخواست گزارشی از سوی شهرداری درباره علت مرگ آن کرده است.

امروز شخصی که خود را نماینده تامین کننده گونه های پستاندار دریایی معرفی می کند به یکی از رسانه ها گفته است که فقط یک دلفین و آن هم در 29 آذر  بر اثر نارسایی قلبی جان باخته و ادعاهای مبنی بر مرگ دو شیر دریایی و یا این که چند ماه از مرگ دلفین گذشته، صحت ندارد.

ادعاهایی که یک به یک از سوی دستگاه های نظارتی رد شد.

*وقت کشی مدیران دلفیناریوم برای مواجهه کارشناسان با لاشه حیوان مهرداد کتال محسنی معاون محیط طبیعی محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه متاسفانه مسؤولان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دلفین 6 میلیاردی با ماهی تیغ دار

مرگ دلفین 6 میلیاردی با ماهی تیغ دار