مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:552019-12-30پزشكي

کرمانشاه از توریسم سلامت سهم اندکی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست هم اندیشی ساماندهی وضعیت توریسم درمانی گفت: سهم استان کرمانشاه در 6 ماهه اول 98، 580 نفر توریست بوده که درصد بسیار پایینی را از میزان جذب توریسم سلامت در کشور شامل می شود.

- مرکز کرمانشاه محمودرضا مرادی رییس داشنگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هم اندیشی در خصوص ساماندهی وضعیت توریسم درمانی برگزار شد، با تاکید بر فعالیت ها و خدمات ارائه شده در زمینه توریسم سلامت گفت: نظارت ویژه ای باید در این خصوص صورت گیرد و با ارائه خدمات با کیفیت و تعیین تعرفه های یکسان و مشخص موجبات رضایتمندی گردشگر سلامت در استان فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه افزود: همکاری مناسب میان شرکت های گردشگری سلامت و دانشگاه موجب می شود ضمن هدایت بیماران خارجی به مراکز ارائه دهنده خدمت، فعالیت واسطه گران نیز در این زمینه کنترل شود.

وی همچنین تصریح کرد: زمانی که گردشگر سلامت، باتوجه به جایگاه شاخص قطب پزشکی استان کرمانشاه و برخورداری از پزشکان متخصص و فوق تخصص و پیراپزشکان مجرب، این استان را به عنوان مقصد درمانی انتخاب می کند، باید با ارائه خدمات مطلوب تشخیصی درمانی، با رضایت کامل نیز استان را ترک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه از توریسم سلامت سهم اندکی دارد

کرمانشاه از توریسم سلامت سهم اندکی دارد