مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 10:402019-12-30اقتصادي

مدیران همدان در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشند


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: مدیران همدان در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در کمیسیون گردشگری همدان افزود: توسعه گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصادی است اما متأسفانه سهم استان همدان در بهره مندی از ظرفیت های گردشگری بسیار پایین است به گونه ای که در جذب توریست خارجی شاهد ضعف هستیم.

حسین قراباغی اضافه کرد: علیرغم تاکیداتی که از سوی مدیریت ارشد استان در خصوص حمایت از سرمایه گذاری شده است اما در عمل شاهد تحقق این موضوع بسیار مهم نیستیم و به بهانه های مختلف موانعی برای بحث سرمایه گذاری ایجاد شده است.

قراباغی با بیان اینکه چند سالی است؛ مدیران در حمایت از سرمایه گذار تنها شعار می دهند، گلایه کرد: وی ادامه داد: انتظار می رفت با برگزاری رویدادها و اجلاس ها چند مورد از آثار ارزشمند و بی بدیل در کهن شهر تاریخی همدان مشمول ثبت جهانی می شد ولی این مهم تحقق نیافت.

قراباغی: مدیران در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری؛ ریسک پذیر باشند رییس کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از وجود هراس بین مدیران استان در اجرای پروژه های سرمایه گذاری انتقاد کرد و گفت: مدیران در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری باید ریسک پذیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران همدان در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشند

مدیران همدان در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشند