مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 07:152019-12-31ورزشي

از جولان اراذل اوباش در باغ آذری تا تبدیل منطقه 16 به بارانداز بازار


صبح امروز اعضای شورایاری محله باغ آذری با حضور در صحن علنی شورای شهر به بیان مشکلات خود از جمله وجود معتادان متجاهر، اراذل اوباش و همچنین عدم توسعه حمل و نقل عمومی پرداختند.

- صبح امروز اعضای شورایاری محله باغ آذری با حضور در صحن علنی شورای شهر به بیان مشکلات خود از جمله وجود معتادان متجاهر، اراذل اوباش و همچنین عدم توسعه حمل و نقل عمومی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز جلسه شورای شهر تهران به دلیل ارائه گزارش توسط شورایاران منطقه 16 در ساعت 8:30 آغاز شد و ایوب قوچانی عضو شورایاری محله باغ آذری در منطقه 16 با ارائه گزارشی از وضعیت منطقه 16 گفت: اکثر مردم تهران به لیست امید رأی دادند تا شعار مردم سالاری تحقق یابد و امیدوار بودیم که با تقویت شورایاران می توان به موضوع مردم سالاری رنگ تازه ای داد ولی متأسفانه بروز برخی مسائل موجب شد که خط بطلانی بر مردم سالاری واقعی کشیده شود.

وی با بیان اینکه مشکل ما دغدغه 350 محله تهران و 3000 عضو شورایاری است، گفت: منطقه 16 جزء محروم ترین مناطق تهران محسوب می شود و این در حالی است که پتانسیل های اقتصادی، گردشگری ورزشی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه 3000 واحد تجاری منطقه می تواند درآمد پایدار شهری ایجاد کند و رونق اقتصادی به همراه داشته باشد، گفت: اما متأسفانه این مسئله مورد توجه قرار نگرفته است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جولان اراذل اوباش در باغ آذری تا تبدیل منطقه 16 به بارانداز بازار

از جولان اراذل اوباش در باغ آذری تا تبدیل منطقه 16 به بارانداز بازار