مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 12:002019-12-31سياسي

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای با سایر دانشگاه ها فاصله زیادی دارد و پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، پیش از ظهر امروز اجلاس سراسری معاونان و کارگزاران فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور در تهران آغاز به کار کرد.

ابراهیم صالحی عمران گفت: طی سال های اخیر گفتمان اجتماعی خوبی در بین سیاستگذاران آموزشی و غیر آموزشی در خصوص ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در کشور صورت پذیرفته و تأکید ویژه ای به گسترش فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای انجام شده و متاسفانه در حال حاضر بودجه این مرکز علمی و مهارتی با استانداردها و شاخص های کیفی آموزش عالی کشور فاصله بسیار زیادی دارد، معتقدم توجه به آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه باید از سد گفتمان خارج و به جنبه های عملیاتی پرداخته شود و لازم است حرف ها به عمل تبدیل شود.

وی افزود: وقتی نگاهی به لایحه بودجه می اندازیم و دانشگاه فنی و حرفه ای را با بسیاری از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مقایسه می کنیم، درمی یابیم فاصله زیادی داریم و شاخص هایی که برای رشد بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده در مقایسه با آموزش های نظری اختلاف زیادی دارد بنابراین معتقدم با عنایت به تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست