مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 12:302019-12-31پزشكي

کشف داروهای گیاهی تقلبی با برند گل داروی تخت جمشید


مدیر نظارت بر دارو و داروهای بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف و جمع آوری محصولات تقلبی از یک کارگاه غیر مجاز تولید داروهای گیاهی خبر داد.

- کشف داروهای گیاهی تقلبی با برند "گل داروی تخت جمشید" ایسنا/فارس مدیر نظارت بر دارو و داروهای بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف و جمع آوری محصولات تقلبی از یک کارگاه غیر مجاز تولید داروهای گیاهی خبر داد.

دکتر مهدی خسروی سه شنبه 10 دی گفت: یک کارگاه تولیدی که به صورت غیر مجاز و در شرایطی غیربهداشتی اقدام به تولید داروهای گیاهی تقلبی با برند گل دارو تخت جمشید می کرد، توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی علوم پزشکی شیراز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متخلفان مرتبط با این کارگاه غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: یکی از تولیدات این کارگاه ژل تسکین دهنده درد دندان یا (DENTAMAX) است که در شرایطی غیربهداشتی و بدون اخذ مجوز تولید و توزیع شده بود.

خسروی با بیان اینکه برای جلوگیری از فروش محصولات این شرکت توسط مراکز داروخانه ای، اطلاع رسانی شده است، از جمع آوری اقلام تولیدی با برند یاد شده خبر داد.

مدیر نظارت بر دارو و داروهای بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: با توجه به ضرورت تامین داروها در زنجیره رسمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف داروهای گیاهی تقلبی با برند گل داروی تخت جمشید

کشف داروهای گیاهی تقلبی با برند گل داروی تخت جمشید