مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 06:252020-01-01اقتصادي

استفاده بَنزَن در بنزین یورو4 در آلودگی هوا موثر است


یک کارشناس فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه افراد عادی نمی توانند ادعای کاهش کیفیت بنزین کنند، گفت: استفاده یک درصدی بَنزَن در بنزین یورو چهار، - ایسنا/اصفهان یک کارشناس فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه افراد عادی نمی توانند ادعای کاهش کیفیت بنزین کنند، گفت: استفاده یک درصدی بَنزَن در بنزین یورو چهار، در آلودگی هوا بسیار مؤثر است و نمی توان این موضوع را کتمان کرد.

علی قلعه گلاب در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تأثیر کیفیت پایین بنزین در افزایش آلودگی کلانشهرها ازجمله اصفهان، اظهار کرد: زمانی می گوییم کیفیت بنزین پایین آمده که پیش از آن، 11 تست بر روی بنزین انجام می شود و نتیجه یکی از این آزمایش ها با خطا مواجه شود.

وی افزود: در این آزمایش ها باید مشخص شود که یکی از این خاصیت های بنزین از جمله اُکتان آن کمتر شده یا قدرت موتور در اثر استفاده از این بنزین پایین آمده است.

این کارشناس فراورده های نفتی توضیح داد: در تمام دنیا ازجمله ایران، تنها موتورهای واکوشا آمریکایی است که آزمایش های کیفیت بنزین را انجام می دهند تا درنهایت نتیجه تست مورد قبول قرار گیرد، در غیر این صورت پذیرفته نیست.

وی تأکید کرد: در ایران نیز این نوع موتورها تنها در پالایشگاه ها موجود است و آزمایشات لازم را بر روی کیفیت بنزین انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بَنزَن در بنزین یورو4 در آلودگی هوا موثر است

استفاده بَنزَن در بنزین یورو4 در آلودگی هوا موثر است