مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:402020-01-01سياسي

زنان شهیده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان جانفشانی کردند


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: زنان شهیده و ایثارگر ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در پاسداری از هویت و ارزش های اسلامی و امنیت جامعه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: زنان شهیده و ایثارگر ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در پاسداری از هویت و ارزش های اسلامی و امنیت جامعه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر سردار علی رزمجو در نخستین اجلاسیه 22 زن شهید و ایثارگر استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با تبریک میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: زنان در عرصه های مختلف دین و شرف در جبهه های مختلف حماسه آفرینی کردند.

وی با اشاره به جایگاه زنان بوشهری در عرصه دفاع مقدس افزود: زنان استان بوشهر در دفاع مقدس و در پشت جبهه های جنگ و حمایت های مختلف در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی حضوری چشمگیر داشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه حرکت زنان ایثارگر الهام بخش برای ما و برای کل دنیا است تصریح کرد: بانوان مسلمان و مبارز استان بوشهر در دوران دفاع مقدس کانون گرم خانواده را برای امر دفاع با یک صلابت فکری کامل، مهیا کرده و در حوزه های پشتیبانی، امدادی و درمانی از هیچ تلاشی فروگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان شهیده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان جانفشانی کردند

زنان شهیده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان جانفشانی کردند