مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:552020-01-01اقتصادي

تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد شهرداری همدان


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان خواستار تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد و سایر واحدهای اجرایی شهرداری همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس نوراله زاده پیش از ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان بر آسیب شناسی امور شهری تاکید کرد و خواستار توجه به این مقوله شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان گفت: تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد و سایر واحدهای اجرایی شهرداری باید به صورت جدی تر پیگیری شود.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز در ادامه با ارائه گزارش حسابرسی شهرداری همدان در سال 96، گفت: مهمترین مبحث نظارتی شورا، دقت نظر در موضوع حسابرسی شهرداری است که در سال 97 و 98 با انتخاب حسابرس در همان سال با توجه به بخش نامه وزارت کشور، این اقدام وارد جزییات به روز شده است.

قراباغی افزود: شورای شهر در حوزه نظارتی خود، باید کنترل و بازرسی دقیق و حسابرسی مستمر در امور مالی و معاملات و انطباق عملکرد با مصوبات شورای شهر و دیگر قوانین و مقررات لازم الاجرا به منظور شفافیت مالی و عملیاتی عملکرد شهرداری اقدام کند.

وی اظهار کرد: کمیته حسابرسی شورای شهر به منظور ایجاد فضای انگیزشی و ارزش گذاری وظایف سیستمی اثرگذاران اداری و عملیاتی همراه با انطباق بودجه و رویکرد سال 96، نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد شهرداری همدان

تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد شهرداری همدان