مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 10:202020-01-01سياسي

سلامت اداری و عملکرد شفاف باید دغدغه مدیران باشد


سلامت اداری و عملکرد شفاف همواره یکی از دغدغه های بزرگ مدیران برای پیشبرد اهداف درون سازمانی به منظور ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت خالق و مخلوق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر علیپور ظهر امروز در همایش ارتقا سلامت نظام اداری در شهرداری ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: فرهنگ سازی و آموزش قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

رییس شورای شهر شهرکرد با اشاره به اینکه علت بروز تخلف در بیشتر موارد  ناشی از ناآگاهی و کم آگاهی کارکنان نسبت به دستورالعمل ها و رویه های جاری هر مجموعه است، افزود: آگاهی بخشی کارکنان شهرداری ها به عنوان اصلی ترین بخش پیشگیری از وقوع تخلف و جرم مطرح است که این مهم، ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی بر سازمان، امنیت شغلی افراد را در پی دارد.

وی ادامه داد: سلامت اداری و عملکرد شفاف همواره یکی از دغدغه های بزرگ مدیران برای پیشبرد اهداف درون سازمانی به منظور ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت خالق و مخلوق است.

علیپور بیان کرد: سلامت اداری شامل وضعیتی که در نتیجه عواملی نظیر قانون گرایی، شفافیت، نظارت، پاسخگویی، انضباط اداری و مالی و شایسته سالاری در نظام اداری برقرار است و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت اداری و عملکرد شفاف باید دغدغه مدیران باشد

سلامت اداری و عملکرد شفاف باید دغدغه مدیران باشد