مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:302020-01-01اجتماعي

ایجاد شاداب سازی در مدیریت اقامه نماز مدارس یک ضرورت است


معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پنجاه نشست پیرامون نماز و آشنایی با راهکارهای اصولی و هدفمند جهت بهبود و شاداب سازی مدیریت اقامه نماز در مدارس استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد مهرانی با مهم شمردن نقش نماز در کاهش معظلات و مسائل اجتماعی جامعه، افزود: در راستای ارتقا کیفیت برگزاری نماز جماعت در مدارس یا طرح مبین، پنجاه نشست نمازی پیرامون نماز و آشنایی با مرجعیت دینی دانش آموزان، گفتمان های دینی و تبیین طرح مبین در مدارس و ادارات آموزش وپرورش هرمزگان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح مبین، آگاهی بخشی و توانمند سازی مدیران و معاونین پرورشی مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم دولتی و نیز مدارس غیردولتی در برگزاری نماز جماعت است که با حضور بیش از 130 نفر از متولیان نماز مدارس حوزه شرق برگزار شد.

معاون پرورشی، فرهنگی وپیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مرجعیت شناسی، آموزش عملی نماز، مهدویت و انتظار از موارد مهمی است که در این نشست ها به آنها پرداخته شده است.

مهرانی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه و برای جذب بیشتر دانش آموزان به ابعاد تربیتی و اسلامی باید به دنبال شیوه های مدیریت اقامه نماز و جذاب سازی برنامه های نماز در مدارس باشیم و اجرای طرح مبین می تواند راهکاری اصولی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شاداب سازی در مدیریت اقامه نماز مدارس یک ضرورت است

ایجاد شاداب سازی در مدیریت اقامه نماز مدارس یک ضرورت است