مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:502020-01-01سياسي

رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد


حسن عمیدی طی مراسم تودیع و معارفه ای که در موزه ارتباطات برگزار شد، به عنوان رییس جدید این موزه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم موزه ارتباطات امروز چهارشنبه 11 دی در محل این موزه برگزار شد.

طی این مراسم که با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل موزه های میراث فرهنگی، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات، غلامرضا خواجه سروی رییس موزه و کتابخانه ملک، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران و سید جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همراه بود، حسن عمیدی به عنوان رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد و از خدمات علی اکبر نصر آبادی رییس سابق این موزه قدردانی شد.

در این مراسم که در محل موزه برگزار شد، سید جمال هادیان رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به رویکرد جدید در موزه پست گفت: با خلاقیتی که در عمیدی سراغ دارم موزه ارتباطات تبدیل به یکی از موزه های فعال و پیشروی کشور می شود.

همچنین در این برنامه لوح قدردانی وزیر ارتباطات به رییس پیشین این موزه تقدیم شد و حکم رییس جدید به عنوان معاون موزه و اماکن تاریخی مرکز روابط عمومی و رییس موزه با امضای رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمیدی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد

رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد