مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 13:052020-01-01فرهنگي

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند


پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز با اهدا 41 جایزه به تولیدکنندگان اسباب بازی ایرانی در 7 بخش، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز چهارشنبه 11 دی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و طی آن از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

هیأت انتخاب پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی، آثار ارائه شده به دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی، در فاصله 20 ماهه از چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی، از بین 915 اثر رسیده (216 عروسک، 276 اثر تولیدی و 423 اثر ثبتی) 47 عروسک، 110 اثر در بخش تولید و 116 اثر در بخش ثبت را برای ورود به مرحله داوری انتخاب کرد.

سپس هیأت داوران با نگاهی جامع به بررسی و ارزیابی آثار رسیده در شش گروه فرهنگی- هنری، فکری، آموزشی-کمک آموزشی، رایانه ای- الکترونیکی، کمک درمانی، حرکتی-مهارتی و عروسک ها را در دسته های نامبرده انتخاب کردند.

هیأت داوران، با قدر درانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی، خرسند است این جشنواره به دوره پنجم رسید و امید که هر سال بر کیفیت برگزاری افزوده شود.

آثار رسیده به پنجمین جشنواره از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته رشد خوبی داشتند که جای امیدواری و نویدبخش اتفاقات خوب در این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی شدند