مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 13:502020-01-01سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت زنان به پایان نامه های دانشجویان تبدیل شود


مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت زنان را در قالب پایان نامه های دانشجویان به فضای دانشگاهی سوق داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا نظری پورکیایی بعدازظهر چهارشنبه در نخستین اجلاسیه 22 زن شهید و زنان ایثارگر استان بوشهر اظهار داشت: به پایان نامه های دانشجویان در وصف ایثار و شهادت توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: در کنار برگزاری نشست ها و یادواره های شهیدان موظف هستیم فرهنگ ایثار و شهادت زنان را در قالب پایان نامه های دانشجویان به فضای دانشگاهی سوق داده شود.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور افزود: هرچند فعالیت هایی در این عرصه در حال انجام است ولی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت این سرزمین به خارج از مرزها باید در بخش ترجمه نیز گام برداشت.

تحقیق درباره زنان شهیده برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان ضروری است نظری پورکیایی اضافه کرد: تحقیق و تفحص درباره زندگی شهیدان به ویژه زنان شهیده برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و آیندگان و سایر نقاط جهان ضروری است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی زنان و مردان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: این رشادت ها و ایثارگری ها به عنوان بخشی از فرهنگ ملت ایران به جهان معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت زنان به پایان نامه های دانشجویان تبدیل شود

فرهنگ ایثار و شهادت زنان به پایان نامه های دانشجویان تبدیل شود