مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 13:502020-01-01سياسي

عمیدی به عنوان رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد


حسن عمیدی به عنوان مدیر جدید موزه ارتباطات معرفی و از خدمات علی اکبر نصر آبادی رییس سابق این موزه قدردانی شد.

- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (چهارشنبه) حسن عمیدی با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل موزه های میراث فرهنگی، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات، غلامرضا خواجه سروی رییس موزه و کتابخانه ملک، احسان آقایی رییس موزه هنر های معاصر تهران و سید جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به عنوان رییس جدید این موزه معرفی شد.

ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات دراین مراسم اظهار امیدواری کرد که رییس جدید موزه از ظرفیت های فناوری های نوین در معرفی موزه و جذب مخاطب استفاده کند.

همچنین سید جمال هادیان رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به رویکرد جدید در موزه پست گفت: با خلاقیتی که در عمیدی سراغ دارم موزه ارتباطات تبدیل به یکی از موزه های فعال و پیشروی کشور می شود.

در پایان این مراسم لوح قدردانی وزیر ارتباطات به رییس پیشین موزه تقدیم شد و حکم رییس جدید به عنوان معاون موزه و اماکن تاریخی مرکز روابط عمومی و رییس موزه با امضای رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمیدی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمیدی به عنوان رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد

عمیدی به عنوان رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد