مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 15:552020-01-01ورزشي

کودتا در انتخابات هیئت تنیس گیلان!/ تنها نامزد انتخابات از ریاست بازماند


انتخابات هیئت تنیس استان گیلان در حالی برگزار شد که رأی ممتنع هشت تن از 12 تن از اعضای مجمع انتخاباتی باعث شد تنها نامزد انتخابات از ریاست این هیئت بازبماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انتخابات هیئت تنیس استان گیلان با حضور احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، محمد نعمت پور تنها کاندیدای این انتخابات و 12 تن از 15 عضو مجمع انتخاباتی برگزار شد.

انتخابات هیئت تنیس استان گیلان را می توان یکی از عجیب ترین انتخابات هیئت های ورزشی این استان قلمداد کرد؛ نعمت پور در آغاز مجمع به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامه های خود را تشریح کرد بی آنکه بداند چه اتفاقی قرار است در ادامه مجمع رخ بدهد! غیبت سه عضو از 15 عضو مجمع انتخاباتی امری متداول بوده و مجمع با حضور 12 تن برگزار شد؛ نفراتی که انتظار می رفت با رأی مثبت یا منفی خود در سرنوشت هیئت تنیس برای چهار سال آتی تأثیرگذار باشند ولی نتیجه پایانی رأی گیری عجیب و غیرقابل پیش بینی بود.

رییس سابق حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان تنها چهار رأی از 12 رأی اعضای حاضر در مجمع را کسب کرده و سایر اعضای مجمع رأی ممتنع دادند! بدین سان نعمت پور که رییس فعلی حراست شهرداری است از تصدی ریاست هیئت تنیس بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتا در انتخابات هیئت تنیس گیلان!/ تنها نامزد انتخابات از ریاست بازماند

کودتا در انتخابات هیئت تنیس گیلان!/ تنها نامزد انتخابات از ریاست بازماند