مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 07:452020-01-02سياسي

حفظ صیانت از موقوفات موردتوجه جدی است/ وقف امری ماندگار است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه در دستگاه و بارگاه ملکوتی امام هشتم و مأموریت های مختلف از گذشته دور تا به الآن به صورت جدی مورد توجه بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی خاکسار قهروردی صبح امروز در چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: به حکم وظیفه برای عرض خیرمقدم لحظه ای را در خدمت شما بزرگواران هستیم، باید خداوند را شکر کنیم که نتوانسته ایم باتدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی به عنوان خادمان این بارگاه نورانی به شما عزیزان خدمت کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آنچه در مقابل شما به زبان می آوریم تنها زبان سپاس و قدردانی است، خداوند شما را در درک فهیم و برداشت صحیح از معارف دینی موفق کرده است.

وی افزود: آنچه در دستگاه و بارگاه ملکوتی امام هشتم و مأموریت های مختلف از گذشته دور تا به الآن به صورت جدی موردتوجه بوده، توجه به نیت های واقفین و حفظ صیانت از موقوفات است.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه تاریخ، امر وقف به اعتبار حاکمیت، باور و ارزش های دینی پیشینه قدیمی و طولانی دارد، بیان کرد: آنچه در این دستگاه باعظمت و با وجود مأموریت های پیچیده و چندوجهی به طورجدی مدنظر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ صیانت از موقوفات موردتوجه جدی است/ وقف امری ماندگار است

حفظ صیانت از موقوفات موردتوجه جدی است/ وقف امری ماندگار است