مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 09:002020-01-02اقتصادي

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در نکا


2 هزار و 930 دستگاه ماشین آلات کشاورزی امسال در این شهرستان پلاک کوبی شد.

- ، سیدشبرموسوی تاکامی گفت: امسال طرح پلاک کوبی، ساماندهی و شناسنامه دار شدن 2 هزار و 930 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در شهرستان نکا آغاز و تاکنون 70 درصد دستگاه ها پلاک کوبی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا هدف از این طرح را مدیریت در مصرف سوخت عنوان کرد و افزود: تا پایان امسال همه تراکتور ها در چندین مرحله و در نقاط مختلف شهرستان پلاک کوبی می شوند.

موسوی از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی خواست در کوتاه ترین زمان با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل پرونده و شماره گذاری تراکتور ها و کمباین اقدام کنند.

وی افزود: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز پلاک گذاری، صنوف کار های کشاورزی، مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اجرا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا در خصوص اهداف این طرح ملی عنوان کرد: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی روستایی جلوگیری از تردد غیر مجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی برای بیمه کردن این ماشین ها، جلوگیری از فروش غیر قانونی، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیر ساخت برای به رهن بردن ماشین آلات و استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امورات مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در نکا

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در نکا