مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:152020-01-02ورزشي

درگهان میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی


تور تک ستاره والیبال جهانی به میزبانی درگهان و با همکاری هیات والیبال هرمزگان و فدارسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان تور تک ستاره والیبال جهانی به میزبانی درگهان و با همکاری هیات والیبال هرمزگان و فدارسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می شود.

شهردار درگهان ظهر امروز(12 دی ماه) در جمع خبرنگاران این مسابقات را به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین رویداد ورزشی در تاریخ شهر درگهان دانست و اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین بار و با حضور 25 تیم از کشورهای ایران (9 تیم)، جمهوری چک (2)، گامبیا (1)، ژاپن (3)، لاتویا (1)، نروژ (1)، لهستان (4)، قطر (2)، روسیه (1) و صربستان (1 تیم) برگزار می شود.

کاظمی شهرویی با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ هفدهم تا بیست و نهم ماه جاری در شهر درگهان برگزار می شود، اضافه کرد: تیم های خارجی روز 15 و تیم های داوری 14 دی ماه وارد درگهان و قشم می شوند که آمادگی و هماهنگی کامل برای میزبانی، اسکان و پذیرایی تیم ها و نفرات توسط شهرداری درگهان و سایر ارگان ها ایجاد شده است.

شهردار درگهان با اشاره به اینکه دو بازی رده بندی و فینال این مسابقات از شبکه سه سیما به طور زنده پخش خواهد شد، اضافه کرد: بازی ها مقدماتی و گروهی این مسابقات، نیز از مرکز سیمای خلیج فارس به طور زنده پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگهان میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی

درگهان میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی