مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:152020-01-02ورزشي

اردبیل در رشته تنیس ضعیف عمل کرده است


استان اردبیل جزو معدود استان هایی است که در رشته تنیس عملکرد ضعیفی داشته و باید دلایل آن به خوبی روشن و نسبت به رفع این کاستی ها اقدام شود.

- ایسنا/اردبیل سرپرست فدراسیون تنیس گفت: استان اردبیل جزو معدود استان هایی است که در رشته تنیس عملکرد ضعیفی داشته و باید دلایل آن به خوبی روشن و نسبت به رفع این کاستی ها اقدام شود.

احمد نامنی امروز 12 دی ماه در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اردبیل اظهار کرد: به نظر می رسد در این استان با کمبود مربی و داور و همچنین زمین های تنیس روبرو هستیم که رییس جدید هیئت باید تلاش خود را به شکل مضاعف در رفع این نواقصات انجام دهد.

وی ظرفیت ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل را فوق العاده دانست و خاطرنشان کردک به رغم اینکه در سایر رشته ها استان اردبیل قابلیت بی نظیری دارد اما ضعف در رشته تنیس کاملا مشهود است و همپای سایر رشته ها تنیس نتوانسته است در استان رشد یافته و به جایگاه واقعی خود برسد.

سرپرست فدراسیون تنیس با ابراز خرسندی از پیشنهاد خوب سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل در واگذاری زمین برای سرمایه گذاران با هدف احداث مجموعه های تنیس بیان کرد: ما نیز شکل نرم افزاری و برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری را در این استان عهده دار می شویم تا براساس نیازسنجی و اعلام نفرات علاقمند برای حضور در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در رشته تنیس ضعیف عمل کرده است

اردبیل در رشته تنیس ضعیف عمل کرده است