مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 12:552020-01-03سياسي

انتقام خون حاج قاسم از عاملین گرفته خواهد شد


سردار سلیمانی از تربیت شدگان مکتب اسلام و امام خمینی(ره) که شهادت پاداش او بود و انتقام سختی از دشمنان او گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیام مقام عظمای ولایت در پی شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی توسط ارتش آمریکا گفت:  سردار رشید اسلام که در سحر امروز توسط ارتش آمریکا در فرودگاه بغداد مورد حمله قرار گرفتند بر گردن همه ما حق دارند.

وی افزود: سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی در سحر امروز آسمانی شد و ارواح مطهر شهیدان روح آسمانی ایشان را در بر گرفتند.

راوند گفت: سردار سلیمانی پس از سال ها مجاهدت و مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام سرانجام در راه خدا به مقام والای شهادت رسید کما اینکه وقتی مقام ذوالفقار را از رهبری دریافت می کند از معظم له می خواهد که برای شهادتش دعا کند.

امام جمعه شهر دیشموک اضافه کرد و گفت: خون پاک و مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد بشر بر روی زمین ریخته شد این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله و ارواح مطهر شهید سلیمانی تبریک عرض می کنم.

وی افزود: سردار سلیمانی از تربیت شدگان مکتب اسلام و امام خمینی(ره) که شهادت پاداش او بود و انتقام سختی از دشمنان او گرفته خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون حاج قاسم از عاملین گرفته خواهد شد

انتقام خون حاج قاسم از عاملین گرفته خواهد شد