مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 05:002020-01-04اقتصادي

انجام آزمون دوره ای از 1438 نازل در جایگاه های عرضه سوخت لرستان


آزمون دوره ای 1438 نازل در جایگاه های عرضه بنزین و گازوییل استان انجام شد.

- انجام آزمون دوره ای از 1438 نازل در جایگاه های عرضه سوخت لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: آزمون دوره ای 1438 نازل در جایگاه های عرضه بنزین و گازوییل استان انجام شد.

مرضیه قنبریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سالجاری تاکنون 1438 نازل در جایگاه های عرضه بنزین و گازوییل مورد آزمون دوره ای قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بازرسان استاندارد، کارشناسان شرکت های تأیید صلاحیت شده همکار معتبر و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان به صورت دوره ای و سه ماه یک بار در بازرسی از جایگاه های توزیع سوخت مایع استان با انجام آزمون های فنی صحت عملکرد هر نازل سوخت بررسی و در نهایت با نصب برچسب انجام آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تأیید می کنند.

قنبریان اضافه کرد: در این بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: طی بازرسی انجام شده در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب آزمون دوره ای بر روی نازل نصب و در صورت عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام آزمون دوره ای از 1438 نازل در جایگاه های عرضه سوخت لرستان

انجام آزمون دوره ای از 1438 نازل در جایگاه های عرضه سوخت لرستان