مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 06:062020-01-04سياسي

انقلاب اجازه ددمنشی به دشمنان خدا را نداد/درکنار مردم خواهم بود


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: عصر حاضر اگر عزتی یافت و نامش در تاریخ ماند، به خاطر شکل گیری انقلابی بود که اجازه ددمنشی را به دشمنان خدا نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در حاشیه نماز جمعه شهر یاسوج در خصوص دلایل کناره گیری اش از نمایندگی ولی فقیه در استان افزود: انقلاب با حمایت بزرگ مرد معاصر امام خمینی (ره) شکل گرفت و مؤلفه های حاکمیت تغییر یافت اما نهادها و نهاده های جدیدی لازمه شکل گیری انقلاب و نظامی است که انقلاب به بار می آورد.

وی بیان داشت: نهادی به نام نهاد فاخر نماز جمعه و نهادی به نام نهاد نماینده ولی فقیه، این دو برای نقش هدایتگری و برای نقش هدایت در عرصه فرهنگ و سیاست و اجتماع شکل می گیرد.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: تاریخ انقلاب ما در این چهل ساله در این منصب ها مردان بزرگی را به خود دیده که آمدند و رفتند و یا جان پاک خود را مثل شهید سلیمانی تقدیم خدای متعال کردند.

هدایت ها باید استمرار یابد وی افزود: هر اتفاقی که برای انقلاب می افتد و هر شکلی که صورت بپذیرد باید انقلاب و آرمانهای انقلاب بماند و هدایت ها باید استمرار یابد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: عصر حاضر اگر عزتی یافت و برای همیشه قرن، نامش در تاریخ ماند، به خاطر شکل گیری انقلاب در این دوران بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اجازه ددمنشی به دشمنان خدا را نداد/درکنار مردم خواهم بود

انقلاب اجازه ددمنشی به دشمنان خدا را نداد/درکنار مردم خواهم بود