مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 09:162020-01-04فرهنگي

اهدای 2 هزار بسته به کودکان مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان


دو هزار بسته از محصولات انیمیشن آخرین داستان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است تا در مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان به کودکان و نوجوانان اهدا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از محصولات جانبی انیمیشن سینمایی آخرین داستان با حضور اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان، آرمان رهگذر، مجری طرح، علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حسین ربانی غریبی، معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوجوانان، امیر سحرخیز، رییس هیأت مدیره صنف انیمیشن، حامد جعفری، تهیه کننده انیمیشن، علی رستگار و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

اشکان رهگذر در این مراسم با اشاره به اینکه تولید محصولات جانبی بر اساس فضای انیمیشن، فیلم و سریال روندی مرسوم در همه جای دنیا است، گفت: محصولات جانبی بسیاری از انیمیشن های معروف دنیا حتی در ایران هم به شکل گسترده ای پخش می شوند، چون قانون کپی رایت در کشور ما وجود ندارد و تولیدکنندگان محصولات جانبی نیاز نیست حق رایتی به صاحبان آثار پرداخت کنند.

او ادامه داد: چندسالی می شود که ما تولید محصولات جانبی بر اساس فضای رمان های گرافیکی و دیگر انیمیشن های کوتاه مان آغاز کرده ایم، ولی امروز در اینجا جمع شدیم تا محصولات جانبی انیمیشن سینمایی آخرین داستان را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 هزار بسته به کودکان مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان

اهدای 2 هزار بسته به کودکان مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان