مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 08:402020-01-05اجتماعي

منوکسید کربن 80درصد وزن آلودگی هوای همدان را تشکیل می دهد


 عضو هیأت علمی دانشگاه ملایر با اعلام نتایج حاصل از طرح بررسی آلودگی هوای شهر همدان در سال 95، گفت: بیشترین میزان آلودگی هوای همدان ناشی از ذرات معلق در ایستگاه های پر رفت و آمد است که این ایستگاه ها بیشتر در نزدیکی واحدهای صنعتی، - ایسنا/همدان  عضو هیأت علمی دانشگاه ملایر با اعلام نتایج حاصل از طرح بررسی آلودگی هوای شهر همدان در سال 95، گفت: بیشترین میزان آلودگی هوای همدان ناشی از ذرات معلق در ایستگاه های پر رفت و آمد است که این ایستگاه ها بیشتر در نزدیکی واحدهای صنعتی، پایانه های مسافربری، مراکز درمانی، مدارس و دانشگاه ها و همچنین به طور عمده در مسیرهای ارتباطی اصلی و مهم رفت آمد به تهران و کرمانشاه قرار دارد.

دکتر ثمر مرتضوی در گفت وگو با ایسنا،افزود: منوکسید کربن 80درصد وزن آلودگی هوای همدان را تشکیل می دهد که 99درصد این مقدار را منابع متحرک و مابقی را منابع ثابت تولید می کند.

وی با بیان اینکه مرکز شهر نیز از مناطق مهم تردد و ترافیک و از جمله کانون های آلودگی محسوب می شود، اظهارکرد: وسایل نقلیه و موتورهای دیزلی فاقد فیلتر بیشترین سهم در آلودگی هوا را دارا هستند.

وی ادامه داد: کمترین میزان ذرات معلق در خوش آب وهواترین مناطق همدان در مراکز دارای فضای سبز و پوشش گیاهی مانند دانشگاه بوعلی یا تپه عباس آباد و یا مناطق با ترافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوکسید کربن 80درصد وزن آلودگی هوای همدان را تشکیل می دهد

منوکسید کربن 80درصد وزن آلودگی هوای همدان را تشکیل می دهد