مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 09:102020-01-05سياسي

محاسبه غلط آمریکا منجیر به اتحاد همه مسلمانان جهان شد


امام جمعه سنندج با تسلیت و تهنیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به همه اقشار مختلف مردم گفت: این محاسبه غلط آمریکا به اتحاد همه مسلمانان جهان منجر شد.

- ماموستا فایق رستمی امروز (15 دی ماه) در مراسم ختم سردار شهید سلیمانی که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این شهادت بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری، همه مسئولان کشور و مردم شریف ایران و به ویژه کردستان که مرکز علم و عرفان معنویت است هم تبریک و هم تسلیت عرض می کنم.

وی، تجمعات مردمی را پاسخی کافی برای دشمنان دانست و بیان کرد: حضور همه اقشار مختلف مردم با غیرت کردستان، مسئولین، فرماندهان، روحانیون و خانواده های شهدا در مراسم ختم این شهید بزرگوار پیامی واضح به آرمان های حکومت، وطن و اسلام است.

امام جمعه سنندج به درجه شهدا اشاره و بیان کرد: خداوند کلمه موت را بر همه بشریت برای شهدا ممنوع کرده است، شهدا شهید می شوند و نباید کلمه موت برای مقام آنان به کار برد.

ماموستا رستمی ادامه داد: باید از پدران و مادران صبور مملکت تشکر کنیم که چنین انسان های وارسته را برای ایفای شرافت و کرامت و حفاظت از حیثیت و ناموس مملکتشان تربیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آیات قرآن جایگاه صابرین را مطرح کرده است بیان کرد: خداوند با ترحم و عطوفت همه ایمان داران و پدر و مادرها را که صبورانه در راه جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه غلط آمریکا منجیر به اتحاد همه مسلمانان جهان شد

محاسبه غلط آمریکا منجیر به اتحاد همه مسلمانان جهان شد