مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 11:102020-01-05اقتصادي

تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات بودجه 98


در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، بر تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات باقیمانده بودجه 98، تأکید شد.

- مرکز قزوین، در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت پرونده های تسهیلات رونق تولید 98 و بازسازی و نوسازی واحد های تولیدی از سوی بانک های عامل استان به همراه پرونده های ارجاعی به بانک ها از طریق کارگروه و دلایل رد درخواست ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

قبادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: باید تا پایان سال، اعتبارات باقیمانده بودجه 98 از سوی دستگاه های اجرایی استان جذب شود و عقب ماندگی این حوزه، با سرعت بیشتری جبران شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: بانک ها موظف هستند ظرف مدت 20 روز، واحد هایی که برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند تعیین تکلیف کنند و در صورت ناقص بودن مدارک یا عدم مراجعه واحد های تولیدی به بانک، واحد دیگر برای ارائه تسهیلات جایگزین شود.

زکی زاده، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل با بیان اینکه طرح هایی که به بانک ها معرفی می شود باید ظرف مدت 20 روز تعیین تکلیف شود گفت: در حال حاضر 96 طرح همچنان در بانک ها است که نه رد شده و نه پرداختی داشته است که باید سریعاً بررسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات بودجه 98

تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات بودجه 98