مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 18:102020-01-05ورزشي

اکبر ورودی به عنوان رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل انتخاب شد


با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی که با حضور سرپرست فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، اکبر ورودی با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه چهار سال ریاست هیئت دو میدانی استان اردبیل را عهده دار شد.

- ایسنا/اردبیل با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی که با حضور سرپرست فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، اکبر ورودی با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه چهار سال ریاست هیئت دو میدانی استان اردبیل را عهده دار شد.

امروز 15 دی ماه در این مراسم که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، سه تن از کاندیداهای ریاست هیئت دوومیدانی اردبیل برنامه های خود را ارائه کردند که حسین روشن تقوی، تخصص و تعهد را سه اصل مدیریتی برشمرد و اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در صورت انتخاب و رای اعصای مجمع بتوانیم با تامین منابع مالی از قهرمانان، مربیان و پیشکستان حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده اهل چاپلوسی نیستم و تلاش می کنم به عنوان یک معلم در رشته دوومیدانی نسبت به استعدادیابی در مدارس و حمایت از تیم های رده پایه زمینه را برای تقویت این رشته فراهم کنم.

محمد فاخر دیگر کاندیدای ریاست هیئت دوومیدانی نیز با بیان اینکه جلسات هم اندیشی برگزار شده و از ظرقیت مربیان در این رشته ورزشی استفاده می کنم، گفت: در همه شهرستان ها رشته دو میدانی را باید فعال کنیم و استان اردبیل که زمانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر ورودی به عنوان رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل انتخاب شد

اکبر ورودی به عنوان رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل انتخاب شد