مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 19:202020-01-05سياسي

دولت با لغو برجام مردم را خوشحال کند/ باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم


مدیر بنیاد پژوهی انقلاب اسلامی ایران گفت: دولت با لغو برجام و طرح های غربی مردم را خوشحال کند و ما باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سید حمید روحانی مدیر بنیاد پژوهی تاریخ انقلاب اسلامی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت و یادبود سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: امروز اسلام در دنیا سربلند است و نقشه های دشمن با شکست مواجه می شود، امروز ایران سربلند و عزتمند است این به برکت اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: خون شهدا متحول کننده است، تمام جاه طلبان و دشمنان تلاش کردند که اسلام آمریکایی را نمایان کنند اما خون شهدا این نقشه را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه تمام دشمنان امروز از ایران شکست خوردند، عنوان کرد: استکبار و آمریکا تلاش کرد تا این ملت را به زانو درآورد و راه اسلام را به بن بست بکشد.

  وی ادامه داد: آمریکا تلاش داشت این کشور و اراده ملت را در هم شکند، جیره خواران آمریکایی در شهرهای مختلف مردم را به خاک و خون کشیدند داخلی ها بیانیه دادند که باید با غرب کنار آمد اینجا بود که عزیزانی مانند سردار سلیمانی و یارانش راه شهادت را انتخاب کردند مردم با هم متحد شدند و نفرت از آمریکا به اوج خود رسید این به برکت خون شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با لغو برجام مردم را خوشحال کند/ باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم

دولت با لغو برجام مردم را خوشحال کند/ باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم