مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 06:052020-01-06سياسي

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان علیه دشمنان شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان علیه دشمنان شد و نشان داد که اسلام همواره پیروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالله ملکی در مراسم گرامیداشت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد سعادت مهرآباد نکا اظهار کرد: دفاع از مظلوم از تأکیدات دین مبین اسلام است و همواره سپاه اسلام بر کفر پیروز است.

وی گفت: تلاش برای نهادینه کردن ارزش های انقلاب و اسلام و ولایتمداری از دغدغه های مهم حاج قاسم بود و در مقابله با دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نبودو قدرت معنوی ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه قدرت معنوی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ خاطر نشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پیروزی های زیادی رابرای اسلام در پی داشته است و پیروزی های مختلف در فلسطین و لبنان و کشورهای منطقه به دلیل همین قدرت بوده است.

ملکی از سردار سلیمانی، انسان با خضوع و خشوع نام برد که لحظه ای از یاد خدا و ولایتمداری غافل نبود و سرانجام همچنان که آرزو داشت در راه خدا به شهادت رسید.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم ما با گذشتن از جان و تعلقات خود، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و اگر این رزمندگان و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان علیه دشمنان شد

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد مسلمانان علیه دشمنان شد