مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 06:002020-01-07سياسي

نامگذاری یکی از کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به نام سردار شهید قاسم سلیمانی


مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: اقدام شاخص ستاد کانون مساجد استان که امروز مصوب شد، نامگذاری یکی از کانون های فعال استان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که امیدواریم این اقدام در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منشأ اثر باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: اقدام شاخص ستاد کانون مساجد استان که امروز مصوب شد، نامگذاری یکی از کانون های فعال استان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که امیدواریم این اقدام در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منشأ اثر باشد.

محمدرضا مظاهری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شهادت مالک اشتر زمان، سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت ایشان وحدت و انسجام ملت را در پی داشت که در چند روز اخیر و در مراسم تشییع سردار شهید، شاهد این موضوع بودیم.

وی افزود: شکل گیری شخصیت شهید سردار سلیمانی برآمده از باورهای انقلابی و اسلامی بود که توانست رسالت انسانی خود را در جغرافیای زمینی جهان به بهترین شکل ایفا کند و در ذهن و زبان همگان مانا و ماندگار شود.

مظاهری با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با تأسی به مکتب أباعبدالله الحسین(ع) در جرگه انسان های تأثیرگذار زمان خود قرار گرفت، افزود: او با مالکیت عقل و مدیریت احساس، پس از شهادت نیز مظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

نامگذاری یکی از کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به نام سردار شهید قاسم سلیمانی