مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:352020-01-07سياسي

حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار


حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار و توانست با اراده ای قوی و توکل به خدای تعالی در تبعیت از ولی فقیه پرچم اسلام را در سراسر جهان به اهتزار درآورد.

- ایسنا/مرکزی یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار و توانست با اراده ای قوی و توکل به خدای تعالی در تبعیت از ولی فقیه پرچم اسلام را در سراسر جهان به اهتزار درآورد.

سرهنگ پاسدار سیدمصطفی حسینی در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد محمد رسول الله(ص) شهرک فجر ساوه با بیان اینکه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به فرهنگ ایثار و شهادت جان دوباره ای بخشید، افزود: او میوه شجره طیبه انقلاب اسلامی است که برای اسلام و بشریت مفید است.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به فرهنگ شهادت و عاشورا جان دیگری بخشید، افزود: سردار سلیمانی موکب داری را در ایران بنا نهاد و با پیام او موکب داران در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر خدمت رسانی کردند.

وی بیان کرد: زورگویان منطقه و استکبار جهانی بدانند به خواست خدا و به برکت خون حاج قاسم سلیمانی بزودی نماز جماعت را در مسجدالاقصی بپا خواهیم کرد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در سپاه با تاکید بر اینکه کینه استکبار گلوی ما را می فشارد ولی احساسی رفتار نمی کنیم، ادامه داد: در فرهنگ ایثار و شهادت آموخته ایم که مانند حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار

حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار