مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 13:152020-01-07ورزشي

6 دستگاه موفق در غنی سازی اوقات فراغت تجلیل شدند


به همت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل 6 دستگاه برتر در حوزه غنی سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط اجتماعی در تابستان امسال تجلیل شدند.

- امروز 17 دی ماه در این مراسم سپاه حضرت عباس(ع)، کانون فرهنگی و هنری مساجد استان، آموزش و پرورش استان اردبیل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی به عنوان دستگاه های موفق در حوزه غنی سازی اوقات فراغت معرفی و تجلیل شدند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به غیر از دانشگاه ها و صداوسیما که در طول سال فعالیتشان در حوزه فراغت ارزیابی و در هفته جوان از آنها تجلیل می شود، اداره کل ورزش و جوانان براساس آیتم های هیجده گانه دستگاه های اجرایی مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

محمدرضا برادران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، تقویت و آگاهی بخشی، کتابخوانی، پژوهش و پژوهش، اردوهای زیارتی و جهای، فعالیت های ورزشی، مهارت های آموزشی، رسانه و گفتگوی جوانان و ایجاد محیط های مهارت های شغلی از جمله این آیتم ها بوده است.

وی به پرداخت تسهیلات وام ازدواج اشاره کرد و گفت: به تناسب ازدواج های رخ داده پرداخت تسهیلات بانکی نیز انجام شده ولی همچنان 408 نفر در نیمه اول امسال در صف دریافت تسهیلات ازدواج بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دستگاه موفق در غنی سازی اوقات فراغت تجلیل شدند

6 دستگاه موفق در غنی سازی اوقات فراغت تجلیل شدند