مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 06:052020-01-08سياسي

آرزویش ثبت نامش به عنوان اولین زن پرورش دهنده اسب ترکمن است


آیلین را بسیار دوست می دارد، دلیل اصلی علاقه اش به او فقط کسب مقام در جشنواره های زیبایی نیست بلکه او را از همان بدو تولد بزرگ کرده است و حالا پنج سال سن دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی آیلین را بسیار دوست می دارد، دلیل اصلی علاقه اش به او فقط کسب مقام در جشنواره های زیبایی نیست بلکه او را از همان بدو تولد بزرگ کرده است و حالا پنج سال سن دارد.

آیلین زمانی که به دنیا آمد به سختی شیر مادرش را می خورد برای همین مجبور شدیم یک اسب مادیون را با 20 راس بز عوض کنیم تا بتوانیم آیلین را با شیر بز سیر کنیم؛ این را فرزانه رحیمی بانوی اسب دار خراسان شمالی می گوید.

خانم رحیمی نام خواهر زاده خودش را که بسیار به او علاقه دارد بر روی اسب دوست داشتنی اش گذاشته است، او اکنون 47 سر اسب اصیل ترکمن در یک روستای خالی از سکنه در روستای مرزی یوقان برج در شهرستان راز و جرگلان دارد.

نام باشگاه پرورش اسبش را لهراسب گذاشته است، لهراسبی که پشت آن کوهی از اراده، پشت کار و سخت کوشی خوابیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم رحیمی از یک دوره نفس گیر در زندگی اش صحبت می کند، خودم و همسرم دختر عمو، پسر عمو بوده ایم و البته دختر و پسر خان.

20 سال پیش تصمیم گرفتیم تا کل دارایی خود را تبدیل به پول نقد کنیم و یک گاوداری صنعتی بسازیم در نتیجه با دارایی های خود در روستای یوقان برج گاوداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزویش ثبت نامش به عنوان اولین زن پرورش دهنده اسب ترکمن است

آرزویش ثبت نامش به عنوان اولین زن پرورش دهنده اسب ترکمن است