مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:302020-01-08سياسي

20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت: در فاز نخست 20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی قرار گرفته اند.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان خبر داد 20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی ایسنا/زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت: در فاز نخست 20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی قرار گرفته اند.

فاطمه رضایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم دره با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهادت این دلیرمرد اسلام ضایعه بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام است.

وی با تقدیر از اقدامات خوبی که در شهرستان خرم دره در حوزه های مختلف فرهنگی، پیشگیری و درمان اعتیاد صورت گرفته است، ادامه داد: این اقدامات، اقداماتی است که می تواند در زمره عملکردهای بسیار خوب و قابل توجه استان در حوزه های شهرستانی قرار گیرد.

رضای با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه در زمینه بحث درمان معتادان متجاهر، ادامه داد: در سطح استان بر اساس برآوردها تعداد 250 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

این مسئول با بیان این که استان زنجان جزو استان های پرخطری نیست که معتادان متجاهر بی خانمان، بی کس و کار و کارتن خواب داشته باشد، ادامه داد: اکثر معتادان متجاهر دارای خانه و خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی

20 درصد مدارس زنجان تحت پوشش طرح یاری گران زندگی