مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 09:552020-01-08اقتصادي

4 روستای اسدآباد پایلوت حفاظت از منابع طبیعی


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد گفت: در استان همدان 24 روستا پایلوت اجرای برنامه برای حفاظت منابع طبیعی تعیین شده که از این تعداد روستا  چهار روستای  سیراوند، - ایسنا/همدان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد گفت: در استان همدان 24 روستا پایلوت اجرای برنامه برای حفاظت منابع طبیعی تعیین شده که از این تعداد روستا  چهار روستای  سیراوند، محمدآباد، شیلاندر و چنارسفلی در اسدآباد قرار دارد.

بهزاد شاهمرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اختصاص 2 میلیارد تومان به طرح فوق این طرح در شهرستان از مهر ماه سال جاری آغاز شده و در خرداد ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به روستای شیلاندر و اجرای عملیات آبخیزداری روستا، افزود: در حال حاضر در این روستا 200 هکتار بذر پاشی در مرحله اجرایی قرار دارد و تاکنون دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه 60 درصد از عملیات طرح آبخیزداری نیز در روستای محمدآباد انجام شده است، تصریح کرد: طرح آبخیزداری و بذر پاشی مراتع روستاهای فوق از طریق مکانیکی از نقش مؤثری در احیا مراتع ، نفوذپذیری آب، جلوگیری از اتلاف رواناب ها برخوردار بوده و یک اقدام پایه ای به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستای اسدآباد پایلوت حفاظت از منابع طبیعی

4 روستای اسدآباد پایلوت حفاظت از منابع طبیعی