مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 10:362020-01-08سياسي

مرگ 43 کودک در نقاط حادثه خیز دزفول طی سال های 88 تا 97


رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: از سال 88 تا سال گذشته، 43 کودک کمتر از پنج سال جان خود را در نقاط حادثه خیز شهرستان دزفول از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا پورآیین پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: همواره در جلسات متعدد این شورا هشدارهای لازم نسبت به وجود نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف شهرستان داده شده و لزوم رفع این معضل در جلسات قبل نیز مصوب شده است.

وی افزود: کانال ابتدای شهرک محمد بن جعفر، کانال اطراف شهر منتظران، زهکش روستای میزان، کانال زهکش روستای عدالت، کابل های برق منطقه سرسرباز شهر سیاه منصور و کانال کوی مدرس از جمله نقاط حادثه خیز شهرستان هستند که فاقد هرگونه تابلو و علائم هشدار دهنده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول تصریح کرد: از سال 88 تا 97 این نقاط حادثه خیز باعث بروز حوادث متعددی شده به گونه ای که در بین این سال ها 43 کودک کمتر از 5 سال جان خود را در این نقاط حادثه خیز از دست داده اند که در این بین 22 نفر بر اثر غرق شدن و مابقی براثر تصادف فوت کرده اند.

پورآیین تأکید کرد: بر اساس مصوبه شورای سلامت، شوراها و شهرداری ها موظف به نصب تابلو و علائم هشدار دهنده در این نقاط هستند و یا اینکه با انجام یکسری اقدامات باعث کاهش حوادث د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 43 کودک در نقاط حادثه خیز دزفول طی سال های 88 تا 97

مرگ 43 کودک در نقاط حادثه خیز دزفول طی سال های 88 تا 97