مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 11:002020-01-08اجتماعي

ارائه آموزش مهارتی برای بیش از 3 هزار سرباز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 570 نفر از سربازان این استان در 9 ماهه نخست سالجاری آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 570 نفر از سربازان این استان در 9 ماهه نخست سالجاری آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

خداداد اولیایی امروز چهارشنبه در جلسه آموزش های مهارتی سربازان در زاهدان افزود: این آموزش های مهارتی به سربازان مستقر در پادگان های سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

وی اظهار کرد: آموزش های مهارت آموزی در راستای توانمندسازی سربازان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع معضل بیکاری انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: آموزش های مورد نظر در پادگان ها در حرفه های سیم کشی مدار الکترونیکی ساختمان، سازنده و نصاب کابینت، جوشکار قطعات و تکنولوژی خودرو بوده است.

اولیایی با اشاره به اینکه سربازان در این دوره ها مهارت های کاربردی و اساسی را می آموزند، بیان کرد: آموزش سربازان برای یادگیری مهارت های اشتغال و کارآفرینی و مهارت های زندگی می تواند در ایجاد شرایط مناسب زندگی این نسل مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مهارتی برای بیش از 3 هزار سرباز در سیستان و بلوچستان

ارائه آموزش مهارتی برای بیش از 3 هزار سرباز در سیستان و بلوچستان