مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 16:052020-01-09سياسي

وقف باید مطابق با نیاز روز جامعه باشد/ثبت 2 وقف جدید در گلپایگان


رییس اوقاف و امور خیریه گلپایگان از ثبت دو وقف جدید در گلپایگان خبر داد و گفت: گفت: وقف های جدید مرتبط با نیاز روز جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از ثبت دو وقف جدید در شهرستان گلپایگان خبر داد و اظهار داشت: امروز از سوی خیرین والامقام مرتضی عبدالمنافی و خانم بی بی میرعباسی یک باب منزل مسکونی به مساحت 140 متر مربع وقف شد.

وی افزود: این منزل مسکونی به ارزش 250 میلیون تومان با نیت هزینه های مسجد امام علی(ع) و مسجد صاحب الزمان عج الله روستای شادگان به ثبت رسید.

رییس اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: از سوی خیر والامقام مرتضی عبدالمنافی دو هزار و 500 متر زمین زراعی به ارزش یکصد میلیون تومان به نیت ترویج امور قرآنی در شهرستان وقف و به ثبت رسید.

وی گفت: با این دو وقف جدید اکنون 940 موقوفه در شهرستان به نیت مختلف وجود دارد.

وقف های جدید مرتبط با نیاز روز جامعه باشد نصیرالاسلامی با تأکید بر اینکه وقف های جدید مرتبط با نیاز روز جامعه باشد و اجرای نیات وقف در شهرستان به سمت امور قرآنی، تهیه جهیزیه دختران نیازمند و کسب علم آموزی و تکنولوژی برود، گفت: در آینده نزدیک سه وقف دیگر در شهرستان ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف باید مطابق با نیاز روز جامعه باشد/ثبت 2 وقف جدید در گلپایگان

وقف باید مطابق با نیاز روز جامعه باشد/ثبت 2 وقف جدید در گلپایگان