مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 08:352020-01-10سياسي

اجمالی/ نحوه رفتار زن و شوهر با یکدیگر از مصادیق تقوا است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از مصادیق تقوا نحوه رفتار زن و شوهر با یکدیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: از مصادیق تقوا نحوه رفتار زن و شوهر با یکدیگر است و به دو زیر ساخت نیاز است که یکی خانواده و دیگری نسبت همسران با یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در بینش های مادی روابط زناشویی فقط منحصر به لذت جنسی است و ماهیت خانواده در دیدگاه مادی استفاده از لذت های جنسی است.

وی افزود: در دیدگاه اسلامی رابطه دو همسر در التذاذ جنسی خلاصه نمی شود و آن یک بخش فرعی نسبت به رابطه دو همسر نسبت به یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تاکید کرد: رابطه دو همسر با هم با توجه به آیات قرآن رابطه خود است یعنی زن خود شوهر و شوهر خود زن است.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در سه جای قرآن تصریح شده است بر اینکه همسران خودتان هستید، گفت: در قرآن ساختار خانواده به این صورت است که فرزندان و نوادگان غیر از خود شما هستند اما همسرتان از خودتان است، این فرزند محصولی از همسران است و خدا از خود شما همسری قرار داد؛ برادر، خواهر، مادر و پدر این ها غیر هستند اما همسران از خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ نحوه رفتار زن و شوهر با یکدیگر از مصادیق تقوا است

اجمالی/ نحوه رفتار زن و شوهر با یکدیگر از مصادیق تقوا است