مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 09:552020-01-10سياسي

زینبِ حاج قاسم حریف می طلبد / هزاران حاج قاسم آماده حرکت به سمت کاخ سفید


امروز من زینبِ حاج قاسم با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می طلبم و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زینب سلیمانی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به روحیه ولایت مداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پدرم همیشه توصیه اش به ما حفظ خط راه امام راحل (ره) و ماندن تا آخرین نفس در کنار خط ولایت رهبری بود.

وی ادامه داد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد فقط به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید که حاج قاسم در هر شرایط و در هر حال سعی در حفظ وحدت و ایجاد هم بستگی بیشتر میان تمام مردم سراسر دنیا داشت.

سلیمانی گفت: آمریکا با ترور پدرم بزرگ ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد؛ چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و محور مقاومت نشد بلکه تمامی آزادی خواهان و تمام جوانان را بیدار کرد و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

پدرم همانند شیشه عطری می ماند که با شکستنش رایحه خوش او در سراسر دنیا پخش شد.

دختر سردار شهید سلیمانی ادامه داد: او همیشه در همه حال توصلش به عمه سادات بود که چگونه با وقار و با قدرت داستان کربلا را روایت کرد؛ امروز من زینبِ حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زینبِ حاج قاسم حریف می طلبد / هزاران حاج قاسم آماده حرکت به سمت کاخ سفید

زینبِ حاج قاسم حریف می طلبد / هزاران حاج قاسم آماده حرکت به سمت کاخ سفید