مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 13:502020-01-10اجتماعي

بندرچارک به جزیره تبدیل شد / چارک در وضعیت هشدار!


برا ثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی ارتباط زمینی بندرچارک از سه طرف قطع شده و این شهر بندری به جزیره تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، برا ثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی ارتباط زمینی بندرچارک از سه طرف قطع شده و این شهر بندری به جزیره تبدیل شده  است.

علاوه بر آبنمای چارک روبروی سد پسپر که سر ریز شده و به دلیل مسدود شدن پل های مسیر دوراهی در جریان زیرسازی اتوبان دو راهی تا چارک آبنمای دومی شکل گرفته است که اکنون باید دو رودخانه را گذشت تا بتوان از شهر خارج شد.

همچنین مسیر چارک به بندرآفتاب نیز بر اثر طغیان آبنمای قبل از چارک و خسارت به پلی که از قبل خراب شده و مرمت نشده بود، مسدود شده است.

معابر چارک دچار آبگرفتگی خطرناکی شده و آب وارد منازلی که در مسیل سیلاب قرار داشتند،  شده است  و مسافران در شهر سرگردان شده اند چرا که راه خروج ندارند و  اگر شرایط اینگونه پیش برود مطمئنا چارک دچار بحران خواهد شد.

فواد مراد زاده بخشدار شیبکوه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار فارس، با تایید این خبر که همه راه های منتهی به بندر چارک مسدود است، اظهار کرد: تا پایان بارندگی و کم شدن جریان آب در آبنماها  و رودخانه های فصلی باز کردن این مسیرها امکان پذیر نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرچارک به جزیره تبدیل شد / چارک در وضعیت هشدار!

بندرچارک به جزیره تبدیل شد / چارک در وضعیت هشدار!