مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 05:102020-01-11اقتصادي

برچسبهای امنیتی ضد جعل تولید شدند / جلوگیری از محصولات تقلبی به کشور


محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید برچسب های امنیتی با مواد آلی و معدنی شده اند که ضد جعل بوده و امکان ورود محصولات تقلبی به کشور را از بین می برد.

- محمدمهدی انصاری پور مدیر یک شرکت دانش بنیان تولید کننده لیبل های امنیتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: لیبل های کوانتومی که آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند را توانستیم با کسب دانش فنی به تولید برسانیم.

وی با بیان اینکه این لیبل ها امنیت بالایی دارند که امکان جعل و کپی برداری را از بین می برد، بیان کرد: هر جایی که بحث امنیت مهم باشد و نخواهیم که لیبل قابل جعلی در محصولات ایرانی داشته باشیم می توانیم از این لیبل ها بهره ببریم.

وی با اشاره به کابردهای لیبل های کوانتومی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، جلوگیری از ورود داروهای قاچاق و تشخیص داروهای سالم و درست از تقلبی، استفاده در گواهینامه های اصلی و.

از کاربردهای لیبل های کوانتومی هستند.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از این لیبل ها محصول اصلی از غیر اصلی مشخص می شود، بیان کرد: مردم عادی با چشم غیر مسلح نمی توانند این لیبل ها را از لیبل های تقلبی تشخیص دهند زیرا نامریی بوده و قابل رویت نیستند.

فقط بر اساس رمزنگاری کوانتومی می توان به رمز موجود در برچسبها پی برد و امکان بازکردن رمز آن جز برای افراد آشنا به رمز امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسبهای امنیتی ضد جعل تولید شدند / جلوگیری از محصولات تقلبی به کشور

برچسبهای امنیتی ضد جعل تولید شدند / جلوگیری از محصولات تقلبی به کشور