مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 05:252020-01-11سياسي

رشد پارک علم و فناوری نیازمند استفاده از تجربه های همه دنیا است


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رشد پارک علم و فناوری باید از تجربه های همه دنیا استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با اعضای پارک علم و فناوری استان افزود: پارک علم و فناوری در آینده در استان توسعه خواهد یافت و برای حرکت به سمت موفقیت بیش از گذشته باید عناصر موفقیت پارک های علم و فناوری دیگر کشورها بررسی، بدل سازی و شبیه سازی شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های هفته پژوهش و کارآفرینی می توانند حلقه وصل بین فضاهای مختلف اقتصادی باشند، اظهار داشت: جذابیت نمایشگاه هفته پژوهش در این بود که پارک علم و فناوری به عنوان متولی برگزاری، فرصت را در اختیار بخش خصوصی قرار داده بود که خود را نشان دهد.

آیت الله ملک حسینی همچنین با بیان اینکه بشر اقتصاد و صنعت خود را به دانش بنیان و غیر دانش بنیان تقسیم می کند، گفت: در حالی که مگر می شود صنعت و اقتصادی غیر از دانش بنیان باشد و علم دانایی توانایی می آورد و اگر کسی احساس کند می تواند با فعالیت فیزیکی دست، پا و اجزای وجودی به قدرتی برسد خطا کرده است زیرا باید در نهایت دانش، توان را مدیریت کرد تا به توان حقیقی تبدیل شده وهدر رفت سرمایه ها را کم کرده، سرعت را بالا برده و نفع عمومی را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد پارک علم و فناوری نیازمند استفاده از تجربه های همه دنیا است

رشد پارک علم و فناوری نیازمند استفاده از تجربه های همه دنیا است