مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 06:002020-01-11سياسي

حشد شعبی بر قدرت، آمادگی و همبستگی خود تاکید کرد


فرماندهان حشد شعبی عراق تاکید کردند که این سازمان از قدرت، آمادگی و همبستگی کامل برخوردار بوده و شهادت معاون رییس این سازمان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همه مجاهدان قدرت معنوی برای ثابت ماندن در خط و مسیر دفاع از عراق خواهد بخشید.

- فرماندهان حشد شعبی عراق تاکید کردند که این سازمان از قدرت، آمادگی و همبستگی کامل برخوردار بوده و شهادت معاون رییس این سازمان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همه مجاهدان قدرت معنوی برای ثابت ماندن در خط و مسیر دفاع از عراق خواهد بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، فرماندهان عملیاتی حشد شعبی، معاونان آنها و مسؤولان مدیریتی این سازمان به بررسی تحولات موجود و مسایل مربوط به عملیات ترور ابومهدی المهندس، معاون رییس حشد شعبی عراق پرداختند.

شرکت کنندگان در این نشست با تاکید بر اینکه حشد شعبی هنوز از قدرت، آمادگی و همبستگی کامل برخوردار است، اعلام کردند: شهادت المهندس به همراه فرمانده بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان ائتلاف النصر به همه مجاهدان برای ثابت ماندن در خط و مسیر دفاع از عراق، پیروی از مرجعیت عالی قدر، حفاظت از اقتدار کشور، انحصار سلاح به نهادهای نظامی و امنیتی، پایبندی به قانون و عمل به دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی بر قدرت، آمادگی و همبستگی خود تاکید کرد

حشد شعبی بر قدرت، آمادگی و همبستگی خود تاکید کرد