مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 07:202020-01-11سياسي

فریب افراد به ظاهر همراه مردم در انتخابات آتی مجلس نخوریم


رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین راه مقابله با دشمن در انتخابات مجلس این است که فریب افراد به ظاهر همراه مردم نخوریم و در انتخاب اصلح و فرد انقلابی و مردمی دقت و توجه لازم داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام سید حمید روحانی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه (س) در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: تا زمانی که دولت پایبند برجام بوده و بر آن اصرار دارد نمی تواند همراه و دلسوز مردم و دولت مردمی باشد.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ملت ایران باید سه اصل مهم دشمن شناسی، نقشه های دشمن و راه مقابله با آن را مدنظر قرار داده و به توجه کنند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: مردم ایران گول برخی از افراد که همراه شما شده و به ظاهر شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و در عمل خیانت به کشور می کنند را نخورید این افراد قصد دارند تا با انتخاب کاندیداهای موردنظر خود در انتخابات در مجلس شورای اسلامی به امورات کشور نفوذ کرده و پای آمریکا را به کشور باز کنند.

روحانی با بیان اینکه در انتخابات گذشته با وجود تذکرات فراوان عده کثیری  از مردم نتوانستند انتخاب اصلح داشته باشند، ادامه داد: بزرگترین راه مقابله با دشمن این است که فریب افراد به ظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب افراد به ظاهر همراه مردم در انتخابات آتی مجلس نخوریم

فریب افراد به ظاهر همراه مردم در انتخابات آتی مجلس نخوریم