مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:352020-01-11سياسي

زیرساخت های سومار، شوشمی و شیخ صله تا 20 بهمن تکمیل شود


زیرساخت های لازم برای سه مرز رسمی شده سومار، شوشمی و شیخ صله باید تا 20 بهمن فراهم شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: زیرساخت های لازم برای سه مرز رسمی شده سومار، شوشمی و شیخ صله باید تا 20 بهمن فراهم شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (21 دی) پیگیری وضعیت سه مرز سومار، شیخ صله و شوشمی با بیان اینکه رسمی شدن این سه مرز از چندی قبل از سوی دولت ابلاغ شد، افزود: یکی از ملزومات رسمی بودن یک مرز فراهم شدن زیرساخت های آن است که اعتباراتی نیز برای تکمیل زیرساخت های این مرزها در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه پس از رسمی شدن یک مرز فراهم کردن زیرساخت های آن به راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده می شود، اظهار کرد: اداره کل راهداری با همکاری سایر دستگاه ها باید هرچه زودتر برای تکمیل زیرساخت ها اقدام کنند و تا 20 بهمن زیرساخت ها در سه مرز سومار، شوشمی و شیخ صله فراهم شود.

به گفته استاندار کرمانشاه، وقتی که زیرساخت ها در سمت ایرانی مرز آماده باشد، طرف عراقی نیز نمی تواند هیچ ایراد و بهانه ای به ما وارد کند.

بازوند یکی دیگر از مباحثی مهمی که درباره مرزهای رسمی مطرح است را مشخص نبودن متولی واحد در این مرزها دانست که گاهی باعث پیچیده شدن روند کارها می شود و یادآور شد: دستگاه های مختلف از جمله مرزبانی، گمرک، اداره گذرنامه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سومار، شوشمی و شیخ صله تا 20 بهمن تکمیل شود

زیرساخت های سومار، شوشمی و شیخ صله تا 20 بهمن تکمیل شود