مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 10:052020-01-11سياسي

کرمانشاه برای میزبانی از 5 میلیون گردشگر آماده می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آماده شدن استان برای میزبانی از پنج میلیون گردشگر در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آماده شدن استان برای میزبانی از پنج میلیون گردشگر در سال 1400 خبر داد.

امید قادری در حاشیه جلسه امروز (21 دی) شورای برنامه ریزی استان درجمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح رویداد بین المللی اکوتوریسم و رویداد گردشگری روستایی 2020 در جلسه امروز این شورا، گفت: این طرح عملا یک برنامه برای تحول گردشگری استان محسوب می شود.

وی افزود: در این برنامه قرار است با توجه به فرصت به دست آمده از طریق برگزاری این رویداد، به تکمیل زیرساخت های گردشگری استان بپردازیم.

قادری با اشاره به تشکیل شورای سایت گذاری رویداد گردشگری 2020 در استان، گفت: قرار است 9 کمیته تخصصی ذیل این شورا برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مشارکت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری این رویداد، کرمانشاه تا پایان سال 1400 میزبان بیش از پنج میلیون گردشگر باشد.

برآورد ثبت جهانی اورامانات تا یک سال دیگر قادری در ادامه به روند ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه برای میزبانی از 5 میلیون گردشگر آماده می شود

کرمانشاه برای میزبانی از 5 میلیون گردشگر آماده می شود