مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 10:102020-01-11اجتماعي

تخصیص 48 درصدی بودجه آماده سازی زیرساخت های مرزی


کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تخصیص 48 درصدی بودجه آماده سازی زیرساخت های مرزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز کرمی ظهر امروز شنبه در نشست رسمی شدن سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت رسمی شدن این مرزها پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس برای همه نیازمندی ها از جمله اخذ سند برای زمین، چارت نیروی انسانی و زیرساخت ها و … درخواست ها با دستگاه های مربوطه مکاتبه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در 2 مرز سومار و شوشمی زیرساخت های فیبر نوری آماده است اما در مرز شیخ صله فیبر نوری داریم و در دستور کار هم قرار ندارد و اگر این اقدام صورت نگیرد کار ابتر باقی می ماند.

این مسئول عنوان کرد: در بحث زیرساخت ها تا کنون نقطه صفر مرزی در شیخ صله و شوشمی هنوز مشخص نشده است که این موضوع بلاتکلیف است و انتظار داریم این مشکل حل و فصل شود.

کرمی با بیان اینکه برای اینکه این مرزها راه اندازی شود باید سایت موقت را در کانکس ها راه اندازی کنیم، ادامه داد: به این منظور کانکس ها و دوربین های لازم خریداری شده و آماده نصب و بهره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 48 درصدی بودجه آماده سازی زیرساخت های مرزی

تخصیص 48 درصدی بودجه آماده سازی زیرساخت های مرزی